يك         سركار خانم چيمن حمه بگي

دو         سركار خانم منيره قهرماني

سه      سركار خانم شلير اولي

چهار     جناب‌ آقاي طاهر مصطفي

پنج       جناب آقاي علي حسيني

شش     جناب‌ آقاي هژار محبوبي

هفت     سركار خانم اوين نبي زاده

هشت    سركار خانم فرزانه نمدمال

نه          سركار خانم سنور پورعبدالله

ده         سركار خانم گلبهار حسيني

يازده       سركار خانم فرشته حمه خاني

دوازده     سركار خانم چنور ظهرابي

سيزده    سركار خانم نوشين اصغري

چهارده    سركار خانم فرزانه رحيمي

پانزده     سركار خانم اسرين كريمي

شانزده   سركار خانم مريم احمدي راد

هفده     جناب آقاي رسول ديده گاه

هجده    سركار خانم آرزو فلاحي

نوزده      سركار خانم سميرا مرادي

بيست    سركار خانم فرشته ملّي

بيست ويك  سركار خانم سروه معروفي

بيست و دو  سركار خانم هلاله شريفيان

بيست و سه      سركار خانم آمنه محمودگره

بيست و چهار    جناب آقاي ناصر نوراني

بيست وپنج       جناب‌ آقاي سعدي پژدم

بيست و شش   سركار خانم فاطمه يوسفي

بيست و هفت    سركار خانم آمينه عزيزي

بيست و هشت  سركار خانم شلير تيموري وند

بيست و نه       سركار خانم آرزو جعفري

سي               سركار خانم ليمو حمشي

سي ويك         سركار خانم شادي حاجي پيروتي

سي و دو        سركار خانم مهري جعفري

 

يك       سركار خانم چيمن حمه بگي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: مصاحبه، پرسشنامه. خوب

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: خيلي خوب. تشكر.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- بجاي ماهواره مي توان «نياز و آرزو» را جايگزين كرد. مثلاً نياز و آرزو دارد تا بچه به دنيا بياورد كه به سمت دعانويسي و رمالي و… مي گرايد.

- تعريف عملياتي متغير وابسته را تكميل فرماييد

دوم      سركار خانم منيره قهرماني

جلسه هاي5و6

1- چهارچوب نظري: خيلي خوب. تشكر

*اگر نظر بريول من (تغيير ماهيت روابط اجتماعي در سايه ي اينترنت و خدمات الكترونيكي) را اضافه فرماييد بهتر است.

*لازم نيست هر تيتر جديدي كه زديد دوباره تكرار كنيد كه نظر كاستلز درباره ي…

2- فرضيه ها: خوب.

عنوان شما اين است:

بررسي جامعه شناختي تاثير ميزان استفاده از خدمات ارتباطي- الكترونيكي بر رفاه زندگي مردم شهرستان بوكان.

فرضيه ها رابه اين ترتيب بازنويسي فرماييد:

- به نظر مي رسد بين خدمات پستي دفاتر ارتباطي- الكترونيكي و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين خدمات مخابراتي دفاتر ارتباطي- الكترونيكي و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين خدمات بانكيدفاتر ارتباطي- الكترونيكي(پست بانك) و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين كاهش اتلاف ناشي ناشي از استفاده ي خدمات ارتباطي- الكترونيكي و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين دسترسي سريع و آسان به اطلاعات ازطريق خدمات ارتباطي- الكترونيكي و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين كاهش هزينه ها دراثر استفاده از خدمات ارتباطي- الكترونيكي و رفاه زندگي مردم رابطه هست.

- به نظر مي رسد بين متغيرهاي زمينه اي (جنس، تحصيلات، محل زندگي) و بهره گيري از خدمات ارتباطي- الكترونيكي رابطه هست.

جلسه ۷:

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته(رفاه زندگي مردم): متوسط

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:خوب.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- لطفاً اهداف، سوالات، مفاهيم اساسي، متغيرها، فرضيه ها را بازنويسي مجدد كنيد.

متغير وابسته= رفاه زندگي مردم

متغيرهاي مستقل=

-خدمات پستي: شامل

پيشتاز، سفارشي، امانتي، دفترچه هاي آزمون ها و استخدامي ها.

-خدمات مخابراتي: شامل

ثبت و تحويل سيم كارت همراه اول، ايرانسل و تلفن ثابت

دريافت قبوض همراه اول، ايرانسل و تلفن ثابت

قطع و وصل و پرينت همراه اول، ايرانسل و تلفن ثابت

-خدمات بانكي(پست بانك): شامل

افتتاح حساب هاي قرض الحسنه و مدت دار و ارزي

حوالجات بانكي

- كاهش اتلاف وقت ناشي از استفاده ي خدمات ارتباطي- الكترونيكي

- دسترسي سريع و آسان به اطلاعات از طريق دفاتر خدمات ارتباطي- الكترونيكي

- كاهش هزينه در اثر استفاده از خدمات ارتباطي- الكترونيكي

- متغيرهاي زمينه اي: شامل جنس، تحصيلات، محل زندگي(شهري- روستايي)

*معادل انگليسي اصطلاحات و مفاهيم را خيلي خوب تهيه كرده ايد.

*شماره بندي عناوين، خيلي خوب اند.

* ارجاع در متن را رعايت كرده ايد.

 سه     سركار خانم شلير اولي

جلسه5 و6

1- چهارچوب نظري: خوب. (رمانتيسيم آلماني- آدورنو)

2- فرضيه ها: انجام نشده است.

3- كيفيت كار جلسه پنج و شش شما= B

4- تذكرات:

- از رمانتيسيسم آلماني ديدگاه هنر به مثابه تكوين روح و شخصيت ر برگزينيد و از اين منظر نگاه كنيد به مسئله ي تحقيقتان.

- لطفاً فرضيه هايتان را در آخر فصل دوم(بعد از چهارچوب نظري) بازنويسي كنيد.

- ديدگاه انتقادي والتر بنيامين در باب هنر به مثابه پناهگاه امن و كاركرد استعلايي در برابر سيستم بورژوازي و شاخص هاي جامعه گريزي و ارزش ستيزي و… را اضافه فرماييد.

جلسه هفتم

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: گرايش هنري(ذائقه هنري). متوسط.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

چهار     جناب‌ آقاي طاهر مصطفي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- توورفتگي اول پاراگراف را مدنظر داشته باشيد.

- منابع را ذكر كنيد و معادل هاي انگليسي را به پاورقي منتقل فرماييد.

پنج       جناب آقاي علي حسيني

1- روش: پيمايش، خوب.

2- ابزار: پرسشنامه، متوسط.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: متوسط

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: ضعيف

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

شش     جناب‌ آقاي هژار محبوبي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: (كارآفريني) خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

هفت     سركار خانم اوين نبي زاده

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خيلي خوب. تشكر

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- لطفاً براي متغيرهاي مستقل اتان، تعريف عملياتي را بنويسيد و تكميل فرماييد.

هشت    سركار خانم فرزانه نمدمال

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، متوسط.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف مفهومي را بازنويسي و تكميل فرماييد.

نه          سركار خانم سنور پورعبدالله

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خيلي خوب. تشكر

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:خوب.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تقدير:

- از تلاش، دقت و روشمندي بسيار زيبا و علمي اتان متشكرم.

ده         سركار خانم گلبهار حسيني

1- روش: پيمايش، خوب. (توضيح و تعريف و بيان چرايي انتخاب اين روش)

2- ابزار: پرسشنامه، خوب. (توضيح و تعريف و انواع و چرايي و چگونگي پرسشنامه ي شما)

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: متوسط

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- بعضي از سوالاتي كه طراحي كرديد، خوب اند. براي مراحل بعد نگه داريد.

- متغير وابسته (باورهاي ديني) را هم تعريف (مفهومي و عملياتي) كنيد.

يازده     سركار خانم فرشته حمه خاني

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بازنويسي و تكميل فرماييد.

دوازده   سركار خانم چنور ظهرابي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خيلي خوب. تشكر

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: خوب

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف مفهومي را بازنويسي و تكميل فرماييد.(تعامل، مديريت، مشاوره …)

سيزده    سركار خانم نوشين اصغري

1- روش: پيمايش، متوسط. (روش را توضيح دهيد.)

2- ابزار: پرسشنامه، متوسط(مصاحبه و پرسشنامه را توضيح دهيد)

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- بعضي از سوالاتي كه نوشتيد، براي مراحل بعدي خوب اند.

چهارده       سركار خانم فرزانه رحيمي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خوب.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- عليرغم تذكرات جلسه ي قبل، برخي اشتباهات را دوباره نوشتيد.

پانزده    سركار خانم اسرين كريمي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، متوسط

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: ضعيف

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= C

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل و وابسته، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- كار جلسات قبل را تكميل و اصلاح شده تحويل دهيد.

شانزده   سركار خانم مريم احمدي راد

جلسه 5و6

1- چهارچوب نظري: خيلي خوب. تشكر.

آلتوسر و مكانيسم هويت بخشي. خيلي خوب و مناسب.

ماركوزه و قربانيان منفعل. خيلي خوب و مناسب.

نئوماركسيستي. مناسب و خوب.

فرانكفورت. مناسب و خوب.

هال را حذف كنيد.

2- فرضيه ها: درست انجام نشده اند. لطفاً مطابق سوالات و اهداف، دوباره تنظيم فرماييد.

3- كيفيت كار جلسه پنج و شش شما= B (به خاطر تاخير)

هفده     جناب آقاي رسول ديده گاه

1- روش: تحليل محتوا، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه معكوس، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: خوب

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

هجده    سركار خانم آرزو فلاحي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

نوزده    سركار خانم سميرا مرادي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، مصاحبه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب.(تعريف عملياتي وابسته را ننوشتيد)

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان (فقر مالي، فقر فرهنگي، فقر رواني)، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

بيست    سركار خانم فرشته ملّي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خيلي خوب. تشكر.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:خوب

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تقدير:

*از نظم و دقت و علاقه اتان به كار، متشكرم.

بيست ويك        سركار خانم سروه معروفي

1- روش: پيمايش، خوب. (توضيح كم بود)

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته:خوب

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: ضعيف

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

بيست و دو         سركار خانم هلاله شريفيان

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: خيلي خوب. تشكر.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= A

6- تذكر:

- تعريف مفهومي متغيرها را بيشتر توضيح دهيد.

بيست و سه         سركار خانم آمنه محمودگره

1- روش: پيمايش، متوسط

2- ابزار: پرسشنامه،متوسط

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: متوسط

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: ضعيف.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= C

6- تذكرات:

- مشخص كنيد كه متغيرهاي مستقل شما كدام ها هستند؟

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

- در عملياتي كردن متغيرها ماهريد اما ناقص انجام داده ايد.

بيست و چهار     جناب آقاي ناصر نوراني

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

4- تذكرات:

- كار شما افكارسنجي است و نيازي به تعيين رابطه ي علي و متغيرهاي مستقل و وابسته نيست. ولي باز بايد بنويسيد كه چگونه افكار مردم را با توجه به شاخص هايتان مي خواهيد بسنجيد. مثلا از طريق سوالاتي مانند… در پرسشنامه …

بيست وپنج         جناب‌ آقاي سعدي پژدم

جلسه 3

1- بيان مساله: متوسط. در بيان مساله كاري به نظرات دانشمندان نداريم كه مثلا پاتنام چه مي گويد و … خودتان چي فهميديد و مي خواهيد چطور بيان كنيد مهم است.

2- اهميت و ضرورت: خيلي خوب. تشكر.

3- اهداف وسوالات: انجام نشده است. لطفاً تهيه فرماييد.

4- كيفيت كار جلسه سوم شما= C

جلسه 4

1- تعريف مفاهيم: متوسط. در تعريف مفاهيم از سطوح تحليل آماري نمي نويسيم بلكه مفاهيم اصلي و اساسي را توضيح مي دهيم. وفاي به عهد شاخص مناسبي اعتماد نيست.

2- پيشينه:پيشينه تجربي انجام نشده است. لطفاً تهيه و تكميل فرماييد. ببينيد چه كسي يا كساني درباره ي عنوان شما تحقيق (پايان نامه، مقاله و طرح …) انجام داده اند؟ چه فرضياتي داشته و به چه نتايج و يافته هايي رسيده اند؟ چند مورد را در ايران و خارج از ايران گزارش دهيد.

شاخص هاي اعتماد (متغيرهاي مستقل، مفاهيم اساسي، قسمت اول فرضيه ها، سوالات و اهداف شما) عبارتند از:

- صداقت متقابل مردم به هم

- آزادي بيان (بازگويي اعتقادات، نظرات، انتقادات، اسرار و… بدون احساس ترس و مچ گيري)

- ضابطه مندي دولت و نهادهاي دولتي (ايمان به اين كه كارها بر اساس ضوابط انجام مي شوند نه روابط صرف)

- عدالت محوري دولت و نهادهاي دولتي (اطمينان به وجود و رعايت عدالت)

عدالت اجتماعي ابعاد مختلفي هم دارد مانند بعد تعميم يافته،خاص گرايانه و بعد نهادي... است كه شما به اين موارد كاري نداريد. محض ياداوري گفتم كه منابع درين خصوص هم مي توانند ياريگر شما باشند.

3- كيفيت جلسه چهارم شما= C

جلسه 5و6

1- چهارچوب نظري: خوب

2- فرضيه ها: انجام نشده است. لطفاً متناسب با اهداف و سوالات تنظيم و تهيه فرماييد.

3- كيفيت كار جلسات پنج و شش شما= C

سوال1= آيا بين صداقت متقابل مردم به هم و سرمايه ي اجتماعي رابطه هست؟

هدف1= تعيين رابطه بين صداقت متقابل مردم و سرمايه ي اجتماعي.

مفهوم اساسي1= صداقت متقابل

متغيرمستقل1= صداقت متقابل

فرضيه 1= به نظر مي رسد بين صداقت متقابل مردم و سرمايه ي اجتماعي رابطه باشد.

بقيه (2و3و4و…) به اين ترتيب بازنويسي فرماييد.

كار جلسه 7 را تحويل نداده ايد.

بيست و شش      سركار خانم فاطمه يوسفي

1- روش: پيمايش، خيلي خوب. تشكر.

2- ابزار: پرسشنامه، خيلي خوب. تشكر.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: انجام نشده است.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

بيست و هفت      سركار خانم آمينه عزيزي

كار جلسه هاي 5و6 را تحويل نداده ايد.

بيست و هشت     سركار خانم شلير تيموري وند

جلسه 3

1- بيان مساله. ضعيف.

مساله ي شما دو قسمت اصلي دارد: عدالت اجتماعي و توسعه ي پايدار. حالا بيان كنيد كه منظور شما از اين دو چي اند؟ به زبان ساده و رسا تعريف و توضيحي از اينها ارائه دهيد و ربط بينشان را تشريح كنيد. مهم ترين قسمت فصل اول همين بيان مساله است.

2- اهميت و ضرورت: متوسط.

دراين قسمت هم مي نويسيد كه چرا اين عنوان را انتخاب كرده ايد؟ چرا مهم است كه اين را بررسي كنيد؟ تحقيق و تفحص درين خصوص چه لزومي دارد و شامل چه فوايد نظري و عملي است؟ حاشيه نوشتيد وزيركانه چند مطلب اينترنتي را كنار هم چسبانديد.

3- اهداف : ضعيف

*شماره بندي مطالب، خوب اند.

4- سوالات: انجام نشده است.

*لطفاً اهداف و سوالات را متناسب هم، بازنويسي و اضافه فرماييد.

5- كيفيت كار جلسه سوم شما= C

جلسه 4

1- تعريف مفاهيم: ضعيف.

تعريف توسعه ي پايدار خوب بود.

مفاهيم اساسي شما عبارتند از: توسعه پايدار(متغير وابسته)، عدالت اجتماعي، ضابطه مندي و قانون مداري، برابري فرصت ها و امكانات براي همگان، احترام به حقوق شهروندي، برخورد با متخلفان و منحرفان، دادن حق هركسي به او، جبران لطمه و تلافي خطا.

2- پيشينه: ضعيف.

چه كسي يا كساني درباره ي عنوان شما تحقيق (پايان نامه، مقاله و طرح …) انجام داده اند؟ چه فرضياتي داشته و به چه نتايج و يافته هايي رسيده اند؟ چند مورد را در ايران و خارج از ايران گزارش دهيد.

*لطفاً سوالات، اهداف، مفاهيم اساسي، متغيرهاي مستقل و وابسته، فرضيه ها را به اين ترتيب بازنويسي فرماييد:

سوال1= آيا بين ضابطه مندي و قانون مداري با توسعه ي پايدار رابطه هست؟

هدف1= تعيين رابطه ي بين ضابطه مندي و قانون مداري با توسعه ي پايدار.

مفهوم اساسي1= ضابطه مندي و قانون مداري

متغير مستقل1= ضابطه مندي و قانون مداري

فرضيه 1= به نظر مي رسد كه بين ضابطه مندي و قانون مداري با توسعه ي پايدار رابطه هست.

3- كيفيت كار جلسه چهارم شما= C

*تركيب فصل ها به اين شيوه بهتر است كه:

فصل اول(كليات تحقيق)= طرح و بيان مساله، اهميت و ضرورت، اهداف، سوالات

فصل دوم(ادبيات تحقيق)= تعريف مفاهيم، پيشينه، چهارچوب نظري، فرضيه ها

*مرتبي و نظم و تايپ جذابتان، قابل تقدير است.

بيست و نه          سركار خانم آرزو جعفري

جلسه هاي 5و6

1- چهارچوب نظري: خوب.

2- فرضيه ها: خيلي خوب. تشكر.

* ديدگاه فوكس و زرواكي كه موسيقي را در تعامل عملكرد اجتماعي مي دانند مناسب است كه هنجارمندي يكي از اين عملكردهاست.

* تئوري تحليل مخاطب را بيشتر تشريح كنيد و به كارتان اضافه فرماييد.

* اسپنسر را حذف كنيد.

3- كيفيت كار جلسه پنج و ششم شما=B

جلسه 7

1- روش: اسنادي- پيمايش، خوب.

2- ابزار: پرسشنامه،خوب.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: متوسط

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل:ضعيف

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل و وابسته اتان ، تعريف (مفهومي و عملياتي) را بنويسيد و تكميل فرماييد.

سي       سركار خانم ليمو حمشي

1- روش: اسنادي، متوسط(اين روش را توضيح دهيد.)

2- ابزار: ضعيف. فيش برداري از نشريات،كتب، پايان نامه ها، مقالات، اينترنت، روزنامه و فصل نامه ها و…

3- كيفيت كار جلسه هفتم شما= C

6- تذكرات:

- لطفاً مطالبتان را در راستاي پاسخ به سوالات و رسيدن به اهدافتان، فصل بندي كنيد و مطالب را جمع آوري فرماييد.

سي ويك          سركار خانم شادي حاجي پيروتي

1- روش: اسنادي، متوسط(اين روش را توضيح دهيد.)

2- ابزار: ضعيف. فيش برداري از نشريات،كتب، پايان نامه ها، مقالات، اينترنت، روزنامه و فصل نامه ها و…

3- كيفيت كار جلسه هفتم شما= C

6- تذكرات:

- لطفاً مطالبتان را در راستاي پاسخ به سوالات و رسيدن به اهدافتان، فصل بندي كنيد و مطالب را جمع آوري فرماييد.

سي و دو            سركار خانم مهري جعفري

جلسه 4

1- تعريف مفاهيم. خيلي خوب. تشكر.

2- پيشينه: خوب. دو مورد كافي نيست. لطفاً چند مورد ديگر را اضافه فرماييد.

3- كيفيت جلسه چهارم شما= B

جلسات 5و6

1- چهارچوب نظري: خوب. فمنيسم ليبرالي مناسب و بجاست.

*نظر مك كللند مبني بر حرمان نسبي و انگيزه ي پيشرفت و… را اضافه فرماييد.

2- فرضيه ها: خيلي خوب. تشكر

3- كيفيت كار جلسات پنج و ششم شما= A

جلسه7

1- روش: پيمايش، خوب. توضيح كم بود، اضافه فرماييد.

2- ابزار: پرسشنامه، خوب. توضيح كم بود، اضافه فرماييد.

3- تعريف مفهومي و عملياتي متغير وابسته: خوب. تعريف مفهومي ارائه نشده بود.

4- تعريف مفهومي متغيرهاي مستقل: متوسط.

5- كيفيت كار جلسه هفتم شما= B

6- تذكرات:

- لطفاً براي تك تك متغيرهاي مستقل اتان، تعريف مفهومي را بنويسيد و تكميل فرماييد.